Målet är att du ska känna dig sedd och bli tagen på allvar, du ska slippa känna stress under behandling och bemötande. Vi ska så fort som möjligt få dig smärtfri och återställa funktion. Under ditt första besök så börjar vi med att prata igenom din historia och dina besvär. Sedan undersöker vi dig noga, ger dig en diagnos -det vi tänker behandla, och en prognos på hur många gånger ungefär som vi räknar med att du kommer behöva gå hos oss innan du känner dig bättre.

Planen är att du ska känna att du inte är beroende av att ta behandling regelbundet för att kunna fungera i din vardag, men om du sedan väljer att gå ofta för att det känns skönt, så är det såklart en fantastisk investering i din kropp.

Exempel på behandlingsmetoder som används är:

Ledbehandling i form av:

1. Mobilisering: Långsam teknik utan ljud från leden
  2. Manipulering: Snabb teknik när man ofta hör ett knak från leden

Terapeutisk massage:

För allmänt välbefinnande och för cirkulationsökning och smärtlindring

Triggerpunktsbehandling:

Behandling med tryck på spända knutar i musklerna

Stötvågsbehandling:

Specifika idrottsskador eller mot skador i seninfästningar

LPG-Endermologiebehandling:

Mot stel bindväv, dålig cirkulation, generell smärta, kosmetiska besvär